P P YT I I
P P P

niedziela, 8 stycznia 2017

Projekt 365 - tydzień 1



Przyłapałam się na tym, że w zeszłym roku z czasem robiłam coraz mniej zdjęć, skończyło się na tym, że robiłam już tylko te które naprawdę musiałam czyli czasami jakieś zdjęcia do reklamy i miesięczne sesje moich chłopaków. Stwierdziłam, że czas to zmienić. Jedno z moich noworocznych postanowień dotyczy właśnie zdjęć. Rozpoczęłam projekt 365 dni. Będzie to moje postanowienie, aby codziennie zrobić choć jedno zdjęcie. Wahałam się czy fotografować wyłącznie moich chłopaków czy może zrobić to bardziej różnorodnie i postawiłam na to drugie. Z całą pewnością najwięcej zdjęć będzie moich dzieci, może nawet i wszystkie (z wyjątkiem tego z 6 stycznia, na nim jest nasz pies) ;) To jak to będzie wyglądało później zobaczymy z czasem, narazie po prostu staram się, aby wytrwać w tym postanowieniu ;) Nie zawsze będzie łatwo i na pewno czasami będą jakieś opóźnienia, ale nikt mnie z tego nie będzie rozliczać, robię to dla siebie, robię to, aby uwiecznić więcej zwykłych momentów z życia moich dzieci... Zdjęcia te może nie będą zbyt piękne, na pewno często będą z jakimś dziwnym tłem, czasem będą mocno zaszumione, czasem źle skadrowane. Ale to nic... To pamiątka dla nas ;)

Postaram się raz w tygodniu zamieszczać taki zbiór siedmiu zdjęć, ale tutaj także nie obiecuje systematyczności, bo wiadomo jak bywa z czasem. Może będę nadganiać... Jeśli nie to możecie zaglądać na Instagrama, tam raczej będę bardziej na bieżąco ;)

Dzień 1
 Dzień 2
 Dzień 3
 Dzień 4
 Dzień 5
 Dzień 6
 Dzień 7

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz