P P YT I I
P P P

czwartek, 5 stycznia 2017

Nowy rok - czas na nowy kalendarz ;)


Witajcie w nowym roku! 
Postanowiłam rozpocząć ten 2017 rok na mojej stronie takim wpisem typowo noworocznym czyli oczywiście pokażę Wam mój kalendarz ;) 
Nie jest to jednak wcale taki zwykły kalendarz! Jest to bowiem fotokalendarz firmy 

Stało się to u nas w domu tradycją, że co roku zamawiamy fotokalendarze (ale czego można się spodziewać po kimś kto tak bardzo uwielbia fotografię)☺ Dotychczas zawsze miałam kłopot z doborem odpowiednich zdjęć. Zawsze marzyło mi się, aby zdjęcie zamieszczone w danym miesiącu miało coś z tym właśnie miesiącem wspólnego. I tutaj wybawieniem stało się wyzwanie fotograficzne "12 miesięcy razem", w którym brałam udział. Tym razem wybrałam po jednym zdjęciu z każdej z dwunastu sesji i już kłopot z głowy, fotokalendarz gotowy ;) 
A ponieważ kalendarz, który stworzyłam naprawdę przypadł mi do gustu postanowiłam Wam go pokazać.

Przy okazji wspomnieć muszę koniecznie o tym jak okazyjnie udało mi się go zamówić! Na stronie Pixbook są naprawdę nieporównywalnie niskie ceny. A im więcej zamówicie tym mniej za sztukę płacicie ;) Ja zamawiałam ich aż 7 ponieważ były to prezenty na święta dla najbliższych więc tym bardziej było to dla mnie opłacalne. Ale cena to nie wszystko ponieważ jakość także jak najbardziej jest ważna. I tutaj nie mam żadnych zastrzeżeń. Zdjęcia są wyraźne, wszystko ma odpowiednie kolory, czcionka jest czytelna, kartki są wystarczająco grube, można oznaczać własne daty z odpowiednimi dopiskami, a na dodatek wybór szablonów jest ogromny! A czas realizacji? Byłam naprawdę w szoku. Zamówienie wykonane podczas weekendu, zaraz po weekendzie było już u mnie :)

Ale dosyć już tego zachwalania, koniecznie przekonajcie się sami.













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz