P P YT I I
P P P

piątek, 16 października 2015

Nad jeziorem


Za oknem coraz brzydziej, coraz zimniej, szaro, buro, deszczowo. Aż nie chce się nosa poza drzwi wystawiać. Ale nic na to nie poradzimy, trzeba będzie jakoś przeżyć do kolejnej wiosny, do ciepełka... Mówiłam Wam już, że nie cierpię zimna? Brrr...
Ale tutaj nie będzie jesieni, mam do pokazania jeszcze dużo lata, więc można popatrzeć, powspominać minione wakacje i powyobrażać sobie kolejne ;)
Tym razem Nikodem nad jeziorem. Moje dziecko nie lubi głębokiej wody. Z wanny najchętniej by nie wychodził, za to w jeziorze chodzi tylko przy brzegu i nawet pupy nie chce zamoczyć. W tym roku przekonywałam go, żeby wszedł kawałek dalej, żeby się pobawił, pochlapał, pomoczył i wiecie co? Wszedł tak, że wodę miał do wysokości kąpielówek, kucnął, wstał i stwierdził, że już się zamoczył więc może wychodzić ;) Z jednej strony dobrze, bo nie muszę mieć stracha, że coś mu się nad wodą stanie, ale z drugiej strony zadziwia mnie to, że dziecko, na dodatek chłopak nie lubi szaleć w wodzie ;)




















3 komentarze:

  1. Uwielbiam takie rodzinne wypady :) Wraz z rodzinką zazwyczaj wybieramy ośrodek wypoczynkowy Okuninka super ciche miejsce z wieloma atrakcjami dla najmłodszych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy wpis i śliczna sesja, aż mi się przypomniały nasze rodzinne wakacje nad Jeziorem Powidzkim. Zatrzymaliśmy się wówczas w uroczym pensjonacie prowadzonym przez Pana Sławka, który zaoferował nam pokoje 3 osobowe w Powidzu. Muszę przyznać, że choć jednego dnia pogoda nie dopisała, to jednak bardzo dobrze się bawiliśmy. Świetlica z bilardem oraz boisko do piłki nożnej i siatkówki znajdujące się na terenie pensjonatu bardzo umiliły nam pobyt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze zdjęcia, czy mogę wiedzieć nad jakim jeziorem je zrobiłaś? W pierwszym momencie plenery te przywodzą mi na myśl Kaszuby. Domki letniskowe, które każdego roku wynajmuję w pewnej klimatycznej, kaszubskiej miejscowości położone są nieopodal równie malowniczego jeziora. Bardzo cenię sobie wypoczynek nad wodą, ponieważ uważam, że można się wówczas najlepiej zrelaksować. Ośrodek agroturystyczny, któremu wierna jestem już od kilku lat oferuje domki na wynajem w bardzo dobrych cenach - nie trzeba więc dysponować sporym budżetem by wypocząć.

    OdpowiedzUsuń