P P YT I I
P P P

środa, 9 września 2015

Kapitan Dominik ;)


Dzisiaj nadal plażowo, ale tym razem "pozował" mi Dominik ;)
Odrobinę zapomniałam o tych zdjęciach, były one robione ponad dwa miesiące temu więc Dominik był jeszcze taki maluśki... Aż ciężko uwierzyć!
Dawno, dawno temu dostałam kilka fajnych gadżetów, między innymi drewnianą kotwicę i marynarskie poszewki od Pani Ani ze strony "Od inspiracji do realizacji". 
Od razu pomyślałam, że świetnie sprawdzą się one nad morzem ;)
Powiem Wam, że z tymi zdjęciami było trochę przebojów ponieważ ogromnie świeciło słońce, grzało niemiłosiernie, dookoła nas było morze parawanów i setki ludzi, Dominik nie miał wcale ochoty na pozowanie, a piasek strasznie się do niego kleił, więc musiałam na szybko zrobić kilka zdjęć ;)
Wyszło jak wyszło, ważne że pamiątka z nad morza jest ;)









1 komentarz: