P P YT I I
P P P

środa, 23 września 2015

Zdjęcia INSTA :)


Dawno, dawno temu do naszego domu trafiły zdjęcia. Jednak nie są to takie zwykłe zdjęcia do jakich przywykliśmy, przynajmniej ja przywykłam ;) Tym razem chciałabym Wam przedstawić coś co od początku podbiło moje serce! Są to zdjęcia w nietypowym formacie INSTA. Jak wiadomo Instagram charakteryzuje się kwadratowymi zdjęciami. Odbitki, które dzisiaj Wam prezentuje także są kwadratowe w formacie 13x13 cm.
Przygotowanie takich zdjęć do wywołania jest banalnie proste. Wystarczy, że wejdziemy na stronę fotolab.pl, tam założymy konto, wejdziemy w aplikację online i załadujemy zdjęcia, które chcielibyśmy wywołać, zaznaczymy wszystkie i zmienimy format na taki jaki nas interesuje, w tym przypadku 13x13 cm. Zdjęcia oczywiście zostaną docięte do kwadratu, my natomiast sami zadecydujemy jak mają zostać wykadrowane. Dodatkową opcją jaką możemy wybrać jest na przykład biała ramka dookoła zdjęć. Ja się na nią zdecydowałam ponieważ ogromnie mi się podoba i jak najbardziej pasuje :) Świetne jest to, że zdjęcia możemy załadować zarówno z komputera, z Facebooka jak i bezpośrednio z naszego konta na Instagramie. Na koniec zamawiamy, płacimy i czekamy na przesyłkę.
Jak widzicie wywołanie takich zdjęć jest proste i szybkie. Po prostu zamawiamy, płacimy i czekamy aż dostarczą nam je do domu :) A jak już je otrzymamy to zapewniam Was, że będziecie oglądać je z uśmiechem na twarzy ponieważ ich jakość jest wspaniała, wygląd cudny, prezentują się świetnie, są błyszczące, na porządnym papierze, są duże, dobrze widoczne... No co ja Wam będę opowiadała, po prostu jestem w nich zakochana po uszy :)
Polecam!









2 komentarze:

  1. Takie zdjęcia bardzo mi się podobają, ponieważ przypominają mi kultowe polaroidy. Wywoływanie zdjęć kwadratowych jest bardzo popularne wśród młodych ludzi, można z nich w łatwy sposób zrobić przepiękną mozaikę.

    OdpowiedzUsuń