P P YT I I
P P P

środa, 7 września 2016

Górskie widoki


Wracam w te górskie klimaty...
Będąc w górach po prostu nie można nie robić zdjęć! Przecież dookoła jest tak pięknie, gdzie się nie spojrzy tam widok dech zapierający w piersi... I choćbym miała zrobić 500 zdjęć tej samej góry uchwyconej z różnych miejsc to nic i tak bym robiła ;) Zresztą tak własnie robiłam, może nie mam ich 500, ale pewnie z 50 będzie. Oczywiście mówię tutaj o Giewoncie. Widziałam go z okna domku, w którym spędzaliśmy nasz wakacyjny wyjazd, widziałam go też podczas różnych spacerów i zdjęć oczywiście mnóstwo temu Giewontowi narobiłam ;) Niestety nie udało nam się dotrzeć na jego szczyt. Młodszy synek jest jeszcze na to za malutki, ale kiedyś wrócimy i wtedy nie tylko Giewont będzie nasz ;)

Dzisiaj nieco inaczej, bo zdjęcia ludzi będą tylko dwa, za to zobaczcie jakie widoki nam towarzyszyły podczas spacerów po Zakopanem. 
Po ulewie ogromnej wyszło piękne słońce...

















1 komentarz:

  1. Jejku, jakie cudowne zdjęcia... Po prostu zapierają dech w piersiach. Ja zawsze byłam fanką morza, dlatego w górach ostatni raz byłam chyba 10 lat temu, ale teraz widzę, że naprawdę MUSZĘ znowu tam wrócić, dziękuję za inspirację ;)

    OdpowiedzUsuń