P P YT I I
P P P

niedziela, 11 września 2016

Gubałówka :)

Będąc w Zakopanem nastawiliśmy się na zwiedzanie. Są tam bowiem miejsca, które trzeba zobaczyć, a ponieważ ja nigdy tam nie byłam to postanowiłam być typową turystką i podążać za tłumem innych turystów ;) Na naszej liście miejsc do odwiedzenia znalazła się oczywiście Gubałówka. Od początku nie nastawiałam się na żadne piękne pozowane zdjęcia, moje karty z aparatu były po brzegi wypchane zdjęciami na pamiątkę. Dlatego też niezbyt wiele mam Wam tutaj do pokazania. Tak naprawdę niektóre z tych co już są na stronie także wcale nie powinny się tu znaleźć, skoro są to na pewno z sentymentu ;)

Wjechaliśmy więc na Gubałówkę kolejką, zjechaliśmy wyciągiem krzesełkowym z Butorowego Wierchu. Na zdjęciach jak zwykle mnóstwo pięknych widoków i Nikodem, na dwóch jest także Alicja, a na jednym Ania, Mariusz i Natalka ;)



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz