P P YT I I
P P P

środa, 31 sierpnia 2016

12 miesięcy razem - sierpień 2016



Już dziś jest ostatni dzień sierpnia więc szybciutko nadrabiam i pokazuje wspólne zdjęcia moich chłopców zrobione na wyzwanie fotograficzne "12 miesięcy razem". Co prawda mam Wam do pokazania jeszcze trochę zdjęć z wakacyjnego wyjazdu w góry, ale czekają już tyle czasu więc jeszcze moment będą musiały poczekać... Oczywiście do zdjęć z gór wrócę, a jak skończę to pokażę Wam kolejną sporą porcję zdjęć ponieważ mieliśmy w tym roku drugi wakacyjny wyjazd - na Kaszubską wieś. Zdjęcia więc spokojnie do zimy pokazywać Wam będę ;) Co prawda będzie dosyć nudno i monotonnie, ale za to chociaż coś się będzie przynajmniej tutaj działo ;)

Dzisiejsze zdjęcia zrobiłam właśnie podczas wyjazdu na Kaszuby, nad piękne jezioro Raduńskie. Już od początku roku kiedy zaczęłam robić comiesięczne wspólne sesje moim chłopaków wiedziałam, że sierpień będzie miesiącem, w którym wyjedziemy na kilka dni na wieś i wiedziałam, że zdjęcia z tego miesiąca musza być zrobione o zachodzie słońca na tle jeziora. I na szczęście się udało :) Nawet chłopcy spisali się na medal więc robienie tych zdjęć w tak cudownym klimacie było naprawdę przyjemne. Stąd właśnie ich ilość... Wiem, że jest ich mnóstwo, ale naprawdę ciężko się zdecydować co wyrzucić kiedy ten zachód taki wspaniały :)















































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz