P P YT I I
P P P

sobota, 20 sierpnia 2016

Zakopane - dzień pierwszy :)


Znowu zniknęłam na jakiś czas choć teraz po wakacyjnym wyjeździe do Zakopanego mam już nieco zdjęć do pokazania tutaj. Ale znowu zwalę winę na brak czasu, bo niedawno wróciliśmy z kolejnego wyjazdu. Tym razem długi weekend spędziliśmy na kaszubskiej wsi nad jeziorem. Ale nad zdjęciami dopiero pracuję więc, aby nie mieszać będę narazie leciała po kolei czyli wracamy do wspomnień z Zakopanego ;)

Tak jak wspominałam przy okazji poprzedniego wpisu zdjęcia z wakacyjnego wyjazdu do Zakopanego chciałabym umieszczać po kolei, aby nie robić zamieszania. Także dzisiaj wracam do dnia pierwszego, w którym zawitaliśmy w górach. Ten dzień był takim dniem dosyć spokojnym, przeznaczonym do tego, aby nacieszyć się widokami, poznać domek, w którym się zatrzymaliśmy, nagadać się i nabawić ;) Także kiedy wypakowaliśmy już walizki nie poszliśmy na żadne zwiedzanie tylko zostaliśmy w domku, albo raczej przy domku ;) Alicja z Nikodemem szaleli na mini "placu zabaw" więc ja wykorzystałam okazję i porobiłam im trochę zdjęć. Jednak to nie była żadna sesja więc pozowanych zdjęć brak jest za to kilka widoków, które mieliśmy okazję oglądać przez kilka dni z naszych okien :)














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz