P P YT I I
P P P

poniedziałek, 18 stycznia 2016

Latem na wsi...


Za oknem środek zimy, a u mnie na blogu nadal pełnia lata!
Wspominałam Wam, że mam zaległości w zamieszczaniu tutaj zdjęć? Teraz możecie się przekonać jak wielkie one są ;) 
Dzisiaj mnóstwo zdjęć Nikodema z naszego sierpniowego wyjazdu na wieś.
Mój model nie miał wtedy zbytniej ochoty na pozowanie, słońce mu w oczy świeciło i twierdził, że siano go kłuje więc minę ma czasem nietęgą, 
ale matka zła, niedobra wyprosiła choć chwilę, aby typowo letnie zdjęcia w wiejskim klimacie zrobić dziecku swemu ;)
Teraz możecie zobaczyć tą mniej uśmiechniętą naturę Nikodema :)





























1 komentarz:

  1. Mój najmłodszy syn uwielbia jeździć na wieś :) wręcz nie może doczekać się kolejnych wyjazdów. W tym roku dziadek planuje zabrać go na wielkie targi rolnicze, żeby mógł oglądać wielkie maszyny takie jak rozrzutniki do obornika. Na pewno bardzo się ucieszy.

    OdpowiedzUsuń