P P YT I I
P P P

wtorek, 4 października 2016

Tata nosi :)


Znowu wracamy do zdjęć z wakacyjnego wyjazdu w góry ;) 

Będąc nad Morskim Okiem postanowiliśmy skorzystać z okazji i porobić trochę zdjęć w pięknym otoczeniu. Tatuś z nosidełkiem, w którym znajdował się Dominik okazał się idealnym modelem ;) Zresztą nie tylko on, obaj moi chłopcy dzielnie mi pozowali. Do tego ten piękny widok w tle! 

Kiedy wybieraliśmy się nad Morskie Oko najbardziej martwiłam się tym, że przez ogrom turystów nie będę mogła zrobić żadnego zdjęcia na którym nie będzie jakiś obcych ludzi. I wiecie co? Niepotrzebnie się przejmowałam. Bo choć ludzi dookoła było naprawdę mnóstwo to bez większego problemu znaleźliśmy lukę w tłumie, a kiedy ustawiłam chłopaków na kamieniu to ludzie omijali nas i nie pchali mi się w kadr :) Także zdjęć zrobiłam naprawdę bardzo dużo, ale ponieważ wszystkie są praktycznie takie same to po prostu pokażę Wam kilka z nich.









1 komentarz: