P P YT I I
P P P

piątek, 24 czerwca 2016

12 miesięcy razem - czerwiec 2016


Czerwiec dobiega końca, właśnie dzisiaj rozpoczęły się wakacje. Mam nadzieję, że teraz będę miała więcej okazji do robienia zdjęć :)
Nie wiem jak to się stało, że tak strasznie ciężko mi ostatnio zorganizować czas, jakby doba skróciła mi się o kilka godzin...
Może teraz będzie lepiej (mam nadzieję) ;)
Ale do rzeczy. Czas pokazać Wam czerwcową sesję chłopaków zrobioną na wyzwanie fotograficzne "12 miesięcy razem". Pół roku za nami. 
Z każdym kolejnym miesiącem jest chyba coraz trudniej sfotografować moich chłopaków razem...
Zdjęcia robiłam na początku czerwca, w dniu kiedy na dworze było nieco chłodniej stąd te bluzy ;)
Tym razem Dominik nie miał zbyt wielkiej ochoty na pozowanie za to dla odmiany Nikodem sam prosił o zdjęcia. 
Oby zawsze tak było! 





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz