P P YT I I
P P P

piątek, 8 kwietnia 2016

Na hulajnodze...


Na dworze coraz ładniej, w końcu po długim oczekiwaniu zaczyna się rozkręcać wiosna :)
Uwielbiam wiosnę, moim zdaniem mogłaby być wyłącznie ta jedna pora roku, jest najlepsza! 

I chociaż zaczęłam tak wiosennie (to z radości) to jednak dzisiaj pokażę Wam bardzo zaległe zdjęcia, z zeszłego roku, z jednego z wielu letnich spacerów ;) Zaległości w dodawaniu zdjęć nadal mam, choć są już naprawdę niewielkie i niedługo nie będę miała pewnie co pokazywać, więc chyba lepsze zaległości niż nic ;) 
Nikodem uwielbia jazdę na hulajnodze więc nie mogło zabraknąć w naszej kolekcji również takich zdjęć. Tak naprawdę wcale nie chciałam zamieszczać tutaj tego wpisu ponieważ Nikodem wygląda trochę dziwnie, ta bluzka nieco za duża i włosy takie rozwiane i ostre słońce i minki mojego dziecka... Ale pomyślałam, namyśliłam się i zamieszczę ;)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz