P P YT I I
P P P

wtorek, 16 lutego 2016

Walentynkowy Dominik ♥

Walentynki były dwa dni temu, a ja jak zwykle nie potrafię się wyrobić w czasie. 
Ale tak to jest kiedy sesję walentynkową robi się dopiero w walentynkowy wieczór ;)
Model był przejęty tym co się dookoła niego znajduje więc poważny był przez większość zdjęć, dopiero pod koniec tatusiowi udało się go rozśmieszyć. Ale muszę przyznać, że tym razem ten mój mały osobisty model był grzeczny, bo ani nie uciekał, ani nie wstawał, ani nie urywał serduszek. Nie chciał co prawda niczego trzymać i wszystko wyrzucał, ale to już najmniejszy problem ;)
Pewnie zwrócicie uwagę na to, że wszystkie zdjęcia są do siebie podobne. Ale tutaj nie mam zbytnio pola do popisu ponieważ brak mi odpowiednich akcesoriów. Nie mam żadnych teł, mam tylko kilka pasujących rekwizytów... 
Narazie jest jak jest, mam nadzieję, że powoli będzie przybywało mi nowych cudeniek :)
Także nie będę się już bardziej rozpisywała, zostawiam Was z masą zdjęć Dominika.



















1 komentarz:

  1. Marta, po prostu genialne zdjęcia !!! Niejeden profesjonalny fotograf by się ich nie powstydził.

    OdpowiedzUsuń