P P YT I I
P P P

niedziela, 15 listopada 2015

Wakacyjne wspomnienia :)


Uwielbiam robić zdjęcia więc jak się łatwo domyślić na dysku mam tysiące, baaa setki tysięcy zdjęć. I chociaż wspaniale jest czasem do nich wracać, pooglądać, powspominać to jednak na papierze jest zupełnie inny efekt niż na ekranie komputera. Dlatego też tak bardzo lubię fotoksiążki. Zajmują niewiele miejsca, a można w nich zmieścić tak wiele wspomnień...

W tym roku wakacyjny wyjazd spędziliśmy nad morzem, później wyjechaliśmy jeszcze raz na wieś na kilka dni. 
Tak nam minęły wakacje i postanowiłam zachować te wspomnienia właśnie w fotoksiążce. 
Długo rozmyślałam jaką formę wybrać i wtedy na ratunek przyszło
W ich ofercie ukazało się mnóstwo nowych szablonów, w tym jeden typowo nadmorski i właśnie on szczególnie wpadł mi w oko.
Wydaje mi się, że został stworzony specjalnie dla mnie, abym mogła zamieścić w nim nasze zdjęcia z nadmorskich wakacji :)
Kiedy tylko pojawił się ten szablon wiedziałam, że moja fotoksiążka musi być właśnie taka! Od razu zabrałam się do dzieła. Muszę przyznać, że tworzenie jej było czystą przyjemnością. Jest to naprawdę bardzo łatwe, jest mnóstwo przeróżnych opcji, dobór tła, ilości i wielkości zdjęć, graficzne dodatki, teksty, czcionki... Wybieramy po prostu szablon, format, okładkę, papier, ilość stron, wgrywamy zdjęcia i dalej robimy już co tylko chcemy. 
Zresztą kliknijcie TUTAJ i zobaczcie sami jakie to łatwe!
Powiem Wam, że miałam mnóstwo frajdy przy projektowaniu tej fotoksiążki choć momentami bywało to stresujące, ponieważ bardzo zależało mi, aby wszystko było ładne, dobrze widoczne, odpowiednio dobrane. W końcu to duża odpowiedzialność skoro chce się mieć cudną pamiątkę na długie lata...
Jak mi wyszło? Zobaczcie sami :)
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz