P P YT I I
P P P

czwartek, 28 maja 2015

Brak czasu...




Cierpię ostatnio na straszny brak czasu. Nie wiem jak to się stało, że moja doba tak strasznie się skurczyła, ale cóż taka prawda. Nie mam nawet kiedy porobić zdjęć :( Zdjęcia, które teraz Wam zamieszczam nie są raczej "fotografią noworodkową" o jakiej marzyłam. Miałam nadzieję, że jak urodzi się Dominik to będę miała na wyłączność małego modela, któremu będę mogła robić mnóstwo zdjęć, sesji zdjęciowych itd... A tym czasem co? Zdjęć robię mu ogrom, ale są to zdjęcia takie w biegu, robione między karmieniem, robieniem obiadu, przewijaniem, kąpaniem sprzątaniem itd. Raczej nadające się do rodzinnego albumu, a nie do chwalenia na stronie fotograficznej, ale cóż, innych niestety nie mam...
Dlatego abyście wiedzieli, że o tej stronie nie zapomniałam daję kolejnych kilka zaległych zdjęć.
Dominik miał na nich 10 dni (teraz ma już prawie miesiąc) :)





1 komentarz: