P P YT I I
P P P

niedziela, 29 września 2013

Zaczynamy...

Postanowiłam zacząć, tak naprawdę przez moją kochaną Anię. 
Z nudów stworzyła mi bloga, piękny podpis...
Ale ja z ogromną przyjemnością dołączyłam do tego pomysłu, w końcu to ja jestem tutaj najbardziej zainteresowana :)

Fotografią interesuję się od kilku lat, niedawno postanowiłam odrobinę bardziej skierować się w jej kierunku. Zdjęcia robię od dawna, jestem głównym rodzinnym fotografem, jestem też "prześladowcą" mojego dziecka. Nikodem to mój najwspanialszy model i z całą pewnością jego zdjęcia często będą tutaj gościły :)
Ale tak naprawdę to dopiero teraz zaczynam stawiać sobie nowe cele, zaczynam być bardziej wymagająca jeżeli chodzi o moje zdjęcia, zaczynam powolutku spotykać się z różnymi ludźmi, aby sprawić im pamiątkę w postaci zdjęć, aby zatrzymać chwile z ich życia i przekazać im je w formie zdjęć...
Kocham to i sprawia mi to przyjemność. Uwielbiam świadomość tego, że każda teraźniejsza chwila uwieczniona na fotografii po naciśnięciu spustu migawki automatycznie staje się przeszłością... 

Jednak przeglądając moje zdjęcia pamiętajcie, że są to moje początki, amatorskie początki. Wiem, że z pewnością wiele brakuje mi do perfekcji i marzę o tym, żeby z czasem było coraz lepiej. Będę do tego dążyła :)

Witajcie!

2 komentarze:

  1. Hahaha, ale pamiętaj, że nic za darmo! :P Kiedy się wybierasz do Warszaw?? :P

    OdpowiedzUsuń